تئاتر بزرگ شانگهای

معرفی و تصاویر

تئاتر بزرگ شانگهای، با فضای ۱٫۲ هکتار، در تقاطع بلوار مرکزی و خیابان هوانگ‌پی جنوبی، در قسمت شمالی میدان مردم در منطقه هانگ پو واقع شده است. تئاتر بزرگ که توسط ژن ماری معمار فرانسوی طراحی شده است، به عنوان یک شاخصه برجسته از شانگهای با سبک معماری متمایز و ظاهری درخشان است. شب هنگام، کل ساختمان بسیار شفاف به نظر می‌رسد زیرا معماری رنگ سفید در سقف و دیواره‌های شیشه‌ای با انعکاس نور فوق العاده‌ای که دارند تاثیر خاصی بر افراد ایجاد می نماید.

تئاتر بزرگ شانگهای

تئاتر بزرگ شانگهای از دو بخش شرقی و غربی با مساحتی بالغ بر ۶۲۸۰۳ متر مربع با ارتفاع ۴۰ مترو ۱۰ طبقه که ۲ طبقه آن زیر زمین می‌باشد تشکیل شده است. لابی تئاتر بزرگ شانگهای تقریبا ۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. لوستر کریستالی بزرگی با ۶ لامپ که شکلی خاص دارد از سقف آویزان است. کف پوش این طبقه از سنگ مرمر کریستالی یونان سنگ فرش شده است.

تئاتر بزرگ شانگهای

در این تئاتر ۳ سالن اصلی وجود دارد: سالن لیریک، دراما و استودیو که مجموعا ۱۸۰۰ صندلی دارد. صرفه نطر از سالن های اجرا ، تأتر بزرگ شانگهای ، رستوران ، اتاق VIP ، قهوه خانه و یک مرکز خرید سمعی بصری با مساحت ۲۵۰۰ متری و پارکینگ زیرزمینی دارد. از افتتاح تئاتر بزرگ شانگهای این مرکز شهر خاص و عام در چین و فرای مرز های بین المللی شده است و شاهد اجراهای بسیار رونق با تنوع اجرا ، اپرا ، موسیقی ، سمفونی و … بوده است. هم اکنون این تأتر به عنوان پنجره ای مهم بر روی تبادل فرهنگ چین با دنیا و یک پل برای ارتباطات هنری شناخته شده است.

اطلاعات مورد نیاز برای بازدید

مکان: منطقه هانگ پو، خیابان هانگ پو شمالی شماره ۱۹۰

ساعات بازدید: ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ – ۱۳:۰۰ تا ۱۶:۰۰