تور نمایشگاه اتومکانیکا استانبولAutomechanika Istanbul

  • مدت اقامت از ۱ روزه
  • شروع قیمت با تخفیف از ۶۰ دلار

شهرهای مورد بازدید

کشورهای مورد بازدید

خدمات تور

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر به فرودگاه
  • ترانسفر به هتل
  • تور لیدر فارسی زبان
  • اقامت در هتل
  • وعده غذایی
  • گشت شهری

جزئیات تور

  • شهر مبدأ: تهران
  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت
    هتل به همراه صبحانه
    ترانسفر فرودگاهی
    گشت به همراه نهار
    بیمه نامه پوشش کرونا
    لیدر فارسی زبان

به تمامی قیمت های بالا نرخ روز پرواز اضافه می گردد.

درباره تور

Automechanika Istanbul 2022 - Istanbul, Turkey - exhibition

اتومکانیکا استانبول: نمایشگاهی که حتما می‌بایست در آن شرکت کنید!

نمایشگاه اتومکانیکا استانبول، برند نمایشگاه تجاری پیشرو دنیا در عرصه صنعت لوازم یدکی و قطعات خودرو و تنها رویداد اتومکانیکا در ترکیه است که 12 تا 15 خرداد 1401 (2-5 ژوئن 2022) در مرکز همایش‌ها و نمایشگاهی تویاپ استانبول (TUYAP Fair and Congress Center) در ترکیه برگزار می‌شود. این رویداد مهمترین نمایشگاه بین‌المللی در صنعت خودرو در ترکیه به‌شمار می‌آید که سکوی پرشی است برای آن‌هایی که به‌دنبال ورود به بازار خودرو ترکیه و گسترش کسب و کار خود هستند. نمایشگاه اتومکانیکا استانبول محل تجمع و دیدار فعالان اصلی، بازرگانان، مدیران، و کارشناسان و علاقمندان صنعت اتومبیل و لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو از ترکیه و اروپا است.

 

درباره نمایشگاه اتومکانیکا استانبول (Automechanika Istanbul)

رویداد اتومکانیکا محلی است که صنعت، بازار و بحث تخصصی را در یک مکان گردهم می‌آورد. به‌خاطر پاندمی کرونا، آخرین دوره نمایشگاه در آبان سال قبل (نولمبر 2021) برگزار شد و مجموعا 60634 بازدیدکننده حرفه‌ای به‌صورت حضوری و مجازی در این رویداد مهم ترکیه شرکت کردند. استانبول از لحاظ جغرافیایی همانند پلی بین اروپا، خاورمیانه، آفریقای شمالی و منطقه کشورهای مستقل مشترک المنافع عمل می‌کند. هرساله صدها غرفه‌دار از سراسر دنیا برای عرضه محصولات و دستاوردهایشان در صنعت خودرو به این رویداد مهم می‌آیند. به‌لطف طراحی فوق‌العاده ساختمان نمایشگاه و سیستم راهنمایی بازدیدکننده‌ها مشکلی در پیدا کردن غرفه‌ها نخواهید داشت. بیش از 40 هزار خریدار در نمایشگاه اتومکانیکا با فروشندگانی از سراسر دنیا ارتباط می‌گیرند.

 

شرکت کننده ها و بازدید کننده ها

بیش از 652 شرکت‌کننده از 18 کشور دنیا در نمایشگاه اتومکانیکا استانبول گردهم می‌آیند تا آخرین یافته‌های خود در عرصه صنعت خودروسازی را در اختیار بیش از 40 هزار نفر بازدیدکننده از 121 کشور دنیا قرار دارند.

  • تولیدکنندگان
  • صادرکنندگان
  • واردکنندگان و نمایندگی ها
  • عمده فروشان
  • خرده فروشان
  • فعالان در زمینه صنعت خودرو

 

تقسیم بندی محصولات در نمایشگاه Automechanika استانبول 2022

موسسات فعال در حوزه صنعت خودرو و انتشارات تخصصی در زمینه محصولات زیر در اتومکانیکا استانبول 2022 شرکت می‌کنند:

قطعات و اجزا: تجهیزات اصلی و قطعات اضافی سیستم های رانندگی جایگزین، بدنه، قطعات استاندارد، قطعات نیروی محرکه، قطعات داخل اطاق، قطعات جانبی ویژه شارژ، قطعات بازسازی شده، بهبود یافته و تعمیری خودرو های سواری و وسایل نقلیه با مصارف ویژه، همراه با حضور موسسات مرتبط با این بخش از صنعت و انتشارات تخصصی.

مجموعه های الکترونیکی و سیستم ها: مجموعه‌های الکترونیکی مرتبط با موتور، سیستم مولد نیرو، سیستم‌های روشنایی خودرو، امنیت خودرو، سیستم‌های هوشمند ترافیک (آی تی اس)، سیستم‌های الکترونیکی رفاهی.

قطعات جانبی و سفارشی: قطعات جانبی خودروهای موتوری، تجهیزات و ادوات مقاوم سازی، رسانه‌های اطلاعاتی سرگرم کننده، کشنده‌های خودروهای سواری و ویژه، قطعات یدکی و جانبی کشنده‌ها، سفارشی سازی فنی، نمایش مجازی سفارشی‌سازی، خودروهای ویژه، رینگ چرخ، چرخ‌ها، لاستیک‌ها، سیستم‌های مدیریت فشار باد لاستیک‌ها.

تعمیرات و نگهداری: ادوات و تجهیزات تعمیر گاهی، صافکاری بدنه، نقاشی و محافظت از خوردگی، تعمیرات و نگهداری باربند خودروها، بازیافت و دفع زباله های تعمیرگاهی، خدمات کمک رسانی تصادفات، خدمات یدک کشی، خدمات سیار، تجهیزات فروشندگان و تعمیرکاران خودرو، روغن‌ها و روان‌سازها.

راه حل های دیجیتال و سیستم های مدیریت مدیریت تعمیرگاه، آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های پیشرفته، تعمیرگاه / فروشندگان خودرو / طراحی و ساخت پمپ بنزین، تامین مالی، امور نمایندگی، سیستم‌های مدیریت نمایندگی فروش، ارائه‌کنندگان خدمات اینترنتی و بازار خودرو، مدیریت و کنترل شکایات، ترویج صنعت و تجارت، ابتکارات گروهی، مفاهیم خدمات سیار.

کارواش، نگهداری و بازسازی: بازسازی خودرو، زیرساخت‌های شارژ و سوخت‌گیری، شستشو و نگهداری خودرو.

برنامه جانبی نمایشگاه اتومکانیکا استانبول

آکادمی اتومکانیکا بخش جنبی نمایشگاه اتومکانیکا استانبول است که سمینارهای تعاملی و آموزشی، کارگاه و ورکشاپ، همراه با سخنرانی کارشناسان، اساتید و متخصصان داخلی و بین‌المللی عرصه خدمات خودرو و صنایع وابسته برگزار می‌کند. ارائه اطلاعات مفید و به‌روز درباره تحقیق و توسعه، تیم‌های طراحی و تولید سازندگان صنعت خودرو از اهداف اصلی برنامه آکادمی اتومکانیکا هستند.

تکنولوژی‌های آینده حمل ‌و نقل و راهکارهای لجستیک، وسایل نقلیه، دستگاه‌ها، تجهیزات و نرم‌افزارهای آینده صنعت خودروسازی هم در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه

نمایشگاه اتومکانیکا استانبول 12 تا 15 خرداد 1401 (2-5 ژوئن 2022) در مرکز همایش‌ها و نمایشگاهی تویاپ استانبول (TUYAP Fair and Congress Center) در ترکیه برگزار می‌شود:

  • پنج‌شنبه تا شنبه 12 تا 14 خرداد 1401 (2 تا 4 ژوئن 2022) از ساعت 10:00 تا 18:00
  • یکشنبه 15 خرداد 1401 (5 ژوئن 2022) از ساعت 10:00 تا 17:00

چطور به محل برگزاری نمایشگاه برویم

نمایشگاه اتومکانیکا استانبول در مرکز همایش، اجلاس و نمایشگاه‌های تویاپ (TÜYAP Fair, Convention and Congress Center) استانبول در استان بویوک چکمجه (Buyukcekmece) ترکیه برگزار می‌شود. محل برگزاری نمایشگاه تسهیلات مختلفی برای بازدیدکننده‌های داخلی و خارجی دارد و مجهز به خودپرداز، صرافی، جایگاه فروش روزنامه، نمازخانه، و رستوران‌های ترکی و بین‌المللی است.

مرکز تویاپ در ناحیه اروپایی بیلیک دوزو (Beylikdüzü) استانبول در 45 کیلومتری فرودگاه استانبول و میدان تقسیم (مرکز شهر استانبول) قرار دارد. اتوبوس‌هایی برای جابجایی بازدیدکننده‌های نمایشگاه اتومکانیکا از میدان تقسیم و فرودگاه استانبول تعبیه شده‌اند:

  • از میدان تقسیم در تمام روزهای برگزاری نمایشگاه      ساعات: 9:00/ 10:00/ 11:00/ 12:00/ 13:00
  • از فرودگاه استانبول در تمام روزهای نمایشگاه ساعات: 9:00/ 10:00/ 11:00/ 12:00/ 13:00/ 14:00/ 15:00

 

اطلاعات تماس نمایشگاه

وب‌سایت رسمی نمایشگاه: https://automechanika-istanbul.tr.

اطلاعات تماس برای سازمان‌ها، فروش و برنامه‌ریزی

اطلاعات تماس برای نشریات، بازاریابی و بازدیدکننده‌ها

 

کسب اطلاعات بیشتر درباره بازدید از نمایشگاه

 

کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید آنلاین بلیت

نقطه گردهمایی صنعت

اتومکانیکای استانبول صنعت خرده فروشی و سمینارها را در یک مکان گردهم می آورد. با وجود همه‌گیری کرونا، آخرین نسخه در نوامبر 2021 مجموعاً 60634 بازدیدکننده حرفه‌ای را به صورت فیزیکی و دیجیتالی جذب کرد.


در قلب اقدام

موقعیت استانبول به معنای واقعی کلمه پلی است بین اروپا، خاورمیانه، شمال آفریقا و مناطق CIS

 

بزرگ و در عین حال قابل دسترس

هر ساله صدها غرفه‌دار برای نمایش آخرین پیشرفت‌های خود به اینجا می‌آیند. به لطف ساختار واضح محوطه نمایشگاه و سیستم های راهنمایی بازدیدکنندگان، برای یافتن آنچه به دنبال آن هستید مشکلی نخواهید داشت.
شبکه جهانی: بیش از 40000 خریدار با تامین کنندگان از سراسر جهان ارتباط برقرار می کنند.

 

حقایق و ارقام اتومکانیکا استانبول

در تصویر زیر می‌توانید میزان غرفه‌داران، بازدیدکنندگان، کشورهای مربوط و بزرگترین خریداران نمایشگاه اتومکانیکا را شناسایی کنید.