تور نمایشگاه آرایش و زیبایی استانبولCOSMETICS & HOME CARE INGREDIENTS

  • مدت اقامت از ۱ روزه
  • شروع قیمت با تخفیف از ۲,۱۹۰,۰۰۰ تومان

شهرهای مورد بازدید

کشورهای مورد بازدید

خدمات تور

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر به فرودگاه
  • ترانسفر به هتل
  • تور لیدر فارسی زبان
  • اقامت در هتل
  • وعده غذایی
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی

جزئیات تور

درباره تور

مواد آرایشی و مراقبتی خانگی 2022

Cosmetics & Home Care Ingredients برای پنجمین بار بین 25 تا 27 می 2022 (۴ تا ۶ خرداد ۱۴۰۱)، شرکت های پیشرو در زمینه لوازم آرایشی، مراقبت شخصی، مواد شوینده و مراقبت خانگی، مواد اولیه و صنعت فناوری را گرد هم می آورد.

در حالی که رشد صنعت لوازم آرایشی، مراقبت شخصی، مواد شوینده و مراقبت‌های خانگی از سال 2013 در جهان کاهش یافته است، در بازار ترکیه، این صنعت در 4 سال گذشته به سرعت در حال رشد بوده است. با توجه به مزیت های جغرافیایی ترکیه از نظر نزدیکی به ایران و کشورهای خاورمیانه، تولیدکنندگان ترکیه به دنبال فرصت‌هایی برای توسعه روابط تجاری با شرکت‌های این منطقه بوده اند.

 

آمار و ارقام CHCI 2019

• در نمایشگاه Cosmetics & Home Care Ingredients در سال ۲۰۱۹، ۶۹ غرفه‌دار شامل ۲۸ غرفه‌دار بین‌المللی و ۳۳۷۵ متخصص صنعت از جمله ۵۱۸ خارجی از نمایشگاه بازدید کردند.

• 27 محصول نوآورانه از شرکت‌های پیشرو در بخش مواد اولیه آرایشی، شخصی و مراقبت‌های خانگی در Innovation Corner ارائه شد.

• در منطقه فرمولاسیون محصول که نمونه‌های اولیه تولید می‌شود، ۳۴ فرمولاسیون طی ۳ روز به بازدیدکنندگان ارائه شد.

• در کارگاه‌هایی که در آتلیه رایحه برگزار شد، تست بو به صورت انفرادی با میانگین ۱۲ شرکت‌کننده از بین نمایندگان شرکت و غرفه‌داران انجام شد.

• در برنامه کنفرانس CHCI ارائه تجاری و علمی توسط متخصصان صنعت به مدت ۳ روز برگزار شد.

 

غرفه خود را در CHCI 2022 رزرو کنید

فراموش نکنید که بخشی از نقطه گردهمایی صنایع آرایشی و بهداشتی، مراقبت شخصی، مواد شوینده و مراقبت‌های خانگی باشید و جایگاه خود را در بین بیش از ۲۰۰ شرکت غرفه‌دار پیشرو در این نمایشگاه تضمین کنید.

 

چرا باید در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی استانبول شرکت کرد؟

• فرصتی برای ملاقات با متخصصان صنعت که مستقیماً در بازار هدف شما هستند، بدست آورید.

• با نمایش محصولات و راه حل های خود از رقبای خود جلوتر باشید

• با حمایت از کمپین های تبلیغاتی گسترده ای که قبل، حین و بعد از نمایشگاه انجام می شود، فرصت های فروش را برای تبلیغ کسب و کار خود و دستیابی به مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

• دریافت سفارشات جدید.

• سهم بازار خود را در ترکیه که یکی از بزرگترین بازارهای اروپا است، افزایش دهید.

• حضور در بازار و آگاهی از برند خود را تقویت کنید.