نمونه فرم اطلاعات مسافر برای اخذ ویزای چین

به منظور اخذ ویزای چین و تکمیل مدارک مورد نیاز سفارت چین، مسافر موظف به پر کردن و امضای فرم اطلاعات است. در اینجا نمونه ای از فرم اطلاعات ویزای چین را می بینید. مدارک لازم برای دریافت ویزای چین دو قطعه عکس ۶ در ۴ تمام رخ، زمینه سفید،‌ بدون عینک و با کیفیت […]

به منظور اخذ ویزای چین و تکمیل مدارک مورد نیاز سفارت چین، مسافر موظف به پر کردن و امضای فرم اطلاعات است. در اینجا نمونه ای از فرم اطلاعات ویزای چین را می بینید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای چین

  1. دو قطعه عکس ۶ در ۴ تمام رخ، زمینه سفید،‌ بدون عینک و با کیفیت که به تازگی گرفته شده باشد. (بدون پوشاندن سر، صورت کامل مشخص باشد)
  2. اصل پاسپورت (گذرنامه) با حداقل ۷ ماه اعتبار و صفحات ویزای خالی و فتوکپی از صفحه اطلاعات گذرنامه و صفحه عکس اگر جداگانه است.
  3. نامه تمکن مالی لاتین برای هر نفر حداقل ۵ هزار دلار و به ازای هر روز ۱۰۰ دلار در سربرگ بانک با مهر وامضا و شماره تماس بانک (به عنوان مثال برای ویزای ۳۰ روز حداقل ۸ هزار دلار مورد نیاز است.)
    نکته: سرپرست خانواده می‌تواند به جای تمام اعضای خانواده خود تنها یک نامه تمکن ارائه نماید؛ بدین صورت که این نامه باید تمکن سرپرست خانواده را به ازای تمام اعضا نشان دهد.
  4. بلیط مسافر
  5. فرم اطلاعات مسافر (فرم درخواست ویزا) همه موارد کامل شده باشد.
  6. بیمه مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *