شینتیاندی شانگهای چین

شینتیاندی شانگهای چین یک خیابان پیاده‌رو شیک است که از خانه‌های شیک و ساختمان‌های به‌روز شده با سبک‌های مختلف ساخته شده است. جذابیت‌های بصری این خیابان باعث جلب توجه گردشگران و بازدیدکنندگان می‌شود. ویژگی این خیابان در آمیخته کردن فرهنگ دیروز و امروز شانگهای است. شینتیاندی شانگهای چین با توجه به ساختار ایده‌آل ساختمان‌های موجود […]

شینتیاندی شانگهای چین یک خیابان پیاده‌رو شیک است که از خانه‌های شیک و ساختمان‌های به‌روز شده با سبک‌های مختلف ساخته شده است. جذابیت‌های بصری این خیابان باعث جلب توجه گردشگران و بازدیدکنندگان می‌شود. ویژگی این خیابان در آمیخته کردن فرهنگ دیروز و امروز شانگهای است.

شینتیاندی شانگهای چین با توجه به ساختار ایده‌آل ساختمان‌های موجود بسیار منحصر به فرد است. در این خیابان دیوارهای سنتی، کاشی‌ها و ساختار باستانی خانه‌های شیکومن مشاهده می‌شود. بعلاوه طراحی این خیابان بیانگر دنیایی متفاوت از نمایشگاه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، بوتیک‌های بین‌المللی است. هنگامی که شما از شینتیاندی دیدن می‌فرمایید، شما از شانگهای سال ۱۹۲۰ و شانگهای قرن ۲۱ بازدید می‌کنید.

خانه شیکومن چیست؟

شیکومن به معنای خانه‌ای با آستانه‌ی صخره‌ای است، خانه‌ای مسکونی که بیانگر خانه‌های سنتی شانگهای است. شما می‌توانید در کوچه‌های قدیمی شانگهای شمار زیادی از این خانه‌ها را بیابید.

بخش‌های شینتینادی

شینتیاندی به دو بخش بلوک جنوبی و شمالی تقسیم شده است.

بلوک جنوبی بیشتر شامل معماری مدرن به همراه معماری شیکومن است. این محدوده ۲۵۰۰۰ مترمربع مساحت دارد که از سال ۲۰۰۲ بر روی عموم بازشده است.

ساختار این بلوک شامل دیوارهای شیشه‌ای است، که نشان دهنده اتمسفر مدرن و ساختار امروزی است. درون ساختمان تعداد زیادی رستوران‌های بین‌المللی،بوتیک ، فروشگاه‌های زینتی، غذاخوری، سینما، مراکز تناسب اندام و … برای اوقات فراغت و سرگرمی گردشگران داخلی و خارجی است.

بلوک شمالی با ساختار ساختمان‌های قدیمی شیکومن با طرای داخلی، دکوراسیون و تجهیزات مدرن است. رستوران‌های آن غذاهایی از اطراف دنیا همچون فرانسوی، برزیلی، آمریکایی، ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی در سطح بین‌المللی در آن‌ها یافت می‌شود.

گردآوری شده در تحریریه نیل گشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *