// نقشه شهر شیان چین - نیل گشت

نقشه شهر شیان چین

در طول سفر به شهر شیان در چین به نقشه‌ای مانند نقشه زیر احتیاج خواهید داشت. با استفاده از نقشه توریستی شهر شیان می‌توانید بدون نیاز به راهنما، مسیر و مقصد خود را بیابید. در این نقشه شهر شیان چین، شما به راحتی محل قرارگیری جاذبه های گردشگری این شهر را پیدا خواهید کرد. اگر […]

در طول سفر به شهر شیان در چین به نقشه‌ای مانند نقشه زیر احتیاج خواهید داشت. با استفاده از نقشه توریستی شهر شیان می‌توانید بدون نیاز به راهنما، مسیر و مقصد خود را بیابید. در این نقشه شهر شیان چین، شما به راحتی محل قرارگیری جاذبه های گردشگری این شهر را پیدا خواهید کرد.

اگر در مورد شهر شیان چین و سفر به آن تحقیق کرده یا اطلاعاتی داشته باشید، حتماً نام دیواری قدیمی در میان شهر به گوش شما خورده است. نام این منطقه دیدنی که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند  fortifications of Xi’an و یا Xi’an City Wall است که به دیوار شهر شیان هم معروف است. دیواری که از جنس مقاومت و ایستادگی در برابر حملات احتمالی دشمن برای ورود به شهر ساخته‌شده است. یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی چین این دیوار کهن با معماری بسیار زیبا است.نام آن در زبان چینی (Chinese: 西安城墙) گفته می‌شود. این دیوار در شهر شیان، پایتخت باستانی چین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین، بهترین و قدیمی‌ترین دیوارهای ساخته‌شده در این کشور برای حفاظت از شهر و امپراطوری به‌حساب می‌آید. این دیوار به دستور Hongwu در امپراطوری Zhu Yuanzhang هنگامی‌که خطر ورود دشمنان به شهر را احساس کرد ساخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.