// چرا با پرواز ایر آستانا به چین سفر کنیم؟ - نیل گشت

چرا با پرواز ایر آستانا به چین سفر کنیم؟

ایرلاین چهار ستاره ایر آستانا در سال ۲۰۰۱ میلادی ثبت و اولین پرواز آن در ۱۵ می ۲۰۰۲ انجام شد. این ایرلاین دارای تائیدیه‌ی ایمنی هوایی اروپا (EASA) است که نشان دهنده‌ی دارا بودن ملزومات پرواز از نظر سازمان امنیت هوایی اروپا می‌باشد. با خواندن این مطلب می توانید در مورد پرواز ایر آستانا به […]

ایرلاین چهار ستاره ایر آستانا در سال ۲۰۰۱ میلادی ثبت و اولین پرواز آن در ۱۵ می ۲۰۰۲ انجام شد. این ایرلاین دارای تائیدیه‌ی ایمنی هوایی اروپا (EASA) است که نشان دهنده‌ی دارا بودن ملزومات پرواز از نظر سازمان امنیت هوایی اروپا می‌باشد. با خواندن این مطلب می توانید در مورد پرواز ایر آستانا به چین بیشتر بدانید.

پرواز ایرآستانا به چین

ایرلاین ایرآستانا در حال حاضر با ۳۱ فروند هواپیما با میانگین عمر چهار سال در ۶۱ مسیر داخلی و بین المللی با ۴۷۰۰ کارمند مجرب و آموزش دیده که اکثر آن‌ها اهل کشور قزاقستان می‌باشند در حال خدمت رسانی است.

سفر به چین با ایر آستانا

ناوگان ایرآستانا دارای هواپیماهای روز دنیا (Boeing 767, Boeing 757, Airbus A319, Airbus A320, Airbus A320neo, Airbus A321, Embraer 190) می‌باشد. لازم به ذکر است که پرواز تهران به پکن دارای توقف در شهر آلماتی می‌باشد که تقریبا در وسط مسیر تهران به پکن است و هر دو Leg‌ پروازی با ایرباس A320‌ جدید انجام می‌گیرد.

سرویس بسیار خوب این ایرلاین شامل غذاهای متنوع با سازگاری با ذائقه‌ی ایرانی می‌باشد. مسافرین عزیز می‌توانند در طول پرواز آهنگ های مورد علاقه خود را از ده کانال موزیک موجود در هواپیما گوش دهند.

از نظر Skytrax این ایرلاین ۴ ستاره و هم رده‌ی ایرلاین امارات می‌باشد. لازم به ذکر است از نظر این سازمان ایرلاین قطر ایرویز ۵ ستاره و ایرلاین ماهان دو ستاره می‌باشد.

در صورت مسافرت با این ایرلاین امکان دریافت ویزای قزاقستان و بازید از شهر زیبای آلماتی برای شما فراهم می‌گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.