// خلیج ریپالس شهر هنگ کنگ چین - نیل گشت

خلیج ریپالس شهر هنگ کنگ چین

معرفی و تصاویر

خلیج ریپالس (Repulse Bay) در جنوب جزیره هنگ کنگ قرار دارد. این خلیج زیبا با داشتن مناظری بی‌بدیل و آب و هوایی تازه، نماینده تمام عیار جزیره هنگ کنگ است. زیبایی و طراوت این خلیج به حدی است که به آن نام “نخستین خلیج زیر بهشت” و هاوایی شرق را داده اند.

خلیج ریپالس در هنگ کنگ چین

خلیج ریپالس در پس کوه‌های سر به فلک کشیده و دریایی بی‌حد و مرز قرار دارد و وقتی از دور به آن نگاه می‌کنید خواهید دید که در امتداد خط افق محو شده است. این خلیج که شبیه به نیمه ماه است، دارای آبی شفاف و کریستالی، شن و ماسه‌های بسیار ریز و یک‌دست، سواحل وسیع و سطحی آرام و بی‌هیاهوست.

خلیج ریپالس در هنگ کنگ چین

خلیج ریپالس، نخستین خلیج زیر بهشت هنگ کنگ

دمای آب خلیج ریپالس بین ۱۶ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد متغیر است که یعنی نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است. این خلیج یکی از بهترین مقاصد توریستی برای گذراندن یک تعطیلات عالی است. شلوغ‌ترین فصل این خلیج، فصل تابستان است که گردشگران از سرتاسر جهان برای درازکشیدن در ساحل پاکیزه آن و استفاده از تفریحات گوناگون آبی به این منطقه سفر می‌کنند.

خلیج ریپالس در هنگ کنگ چین

ساحل زیبای ریپالس به خاطر موقعیت جغرافیایی عالی و داشتن مناظر فوق زیبا، یکی از بهترین نقاط برای ساخت ویلاهای لوکس و مجلل است. آفتاب دلپذیر، سواحل تمیز و آب لاجوردی؛ منظره‌ای دلربا و منحصر به فرد را به بیننده هدیه می‌کند. فرقی نمی‌کند که هدف شما از سفر به این منطقه چیست، به هر حال اوقات خوشی را در این خلیج سپری خواهید کرد.

خلیج ریپالس در هنگ کنگ چین

موقعیت جغرافیایی خلیج ریپالس هنگ کنگ چین

  • موقعیت: ساحل جنوبی جزیره هنگ کنگ
  • ساعات بازدید: هر روز هر ساعت
  • مسیر: با مترو به ایستگاه هنگ کنگ بروید و از خروجی D وارد ایستگاه اتوبوس مرکزی واقع در میدان Exchange شوید. سپس با استفاده از اتوبوس‌های خط ۶, ۶A, 6X, 66 and 260 به خلیج ریپالس بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.