// پارک قرن شانگهای ، آرامشی در شهر - نیل گشت

پارک قرن شانگهای ، آرامشی در شهر

معرفی و تصاویر

پارک قرن شانگهای century park shanghai ، یک شهر بزرگ، پرسرو صدا و پرانرژی است. با وجود تمام خستگی‌های موجود در این شهر، این پارک به عنوان “مدرن ترین” لقب یافته است، به همین علت تعداد زیادی از شهروندان شانگهای در جستجوی یک مکانی هستند که حتی برای لحظه خستگی‌های زندگی و آشوب‌های پرهیاهو را پشت سر بگذراند، یکی از زیباترین پارک‌های دنیا پارک قرن شانگهای به حساب می‌آید.

این پارک که با معماری معماران انگلیسی طراحی شده است، ترکیبی از معماری فضای سبز شرق و غرب است. در این پارک شما می توانید تأثیرات معماری چمن و باغ های انگلیسی، ژاپنی و چینی را از طریق سبک های متفاوت منسجم و هماهنگ مشاهده فرمائید.

پارک قرن شانگهای محور سبزی و آرامش سبزی و آرامش شهری است که در سرعت و نور کم شده است. این پارک با محوطه ی ۱۴۰ هکتاری ، مکانی ایده آل جهت آرامش در کلان شهر شلوغی همچون شانگهای است.

این پارک ۷ قسمت اصلی دارد:

  1. محوطه روستایی
  2. محوطه دریاچه ای
  3. زمین چمن
  4. محوطه حفاظت شده پرندگان
  5. محوطه باغ بین المللی
  6. محوطه گلف مینیاتور
  7. محوطه چشم انداز

 

جزیره دریاچه پارک قرن شانگهای

پارک century شانگهای یک دریاچه دارد که جزایر کوچکتری در خود داراست. گردشگران چین که به دنبال جاذبه‌های گردشگری این کشور هستند می توانند با اجاره کردن یک قایق از مناظر اطراف این جزیره در century park shanghai لذت ببرند.

پارک قرن شانگهای

باغ پرندگان پارک در century park shanghai

آرامش بخش ترین بخش در پارک شنیدن نغمه های گوش نواز پرندگان در طبیعت است.

در این پارک ذخایر گونه های تحسین برانگیز پرندگان را شاهد خواهید بود.

 

پارک کودکان در century park shanghai

همانطور که تصور خواهید کرد، این پارک برای خانواده‌ها و کودکان بسیار معروف است. در این پارک بچه ها می‌توانند از محیط امن و طبیعی در کنار بزرگتر ها که در ارامش به سر می برند لذت ببرند.

ساعت گل century با گلهای زیبای رنگارنگ و شاداب در انتهای خیابان century park دریاچه جینگیتان: ( دروازه ۱) بزرگترین دریاچه مصنوعی شانگهای با پرنده های مقیم در این دریاچه که همچون آئینه زمین را به آسمان دوخته است.

دیگر تفریحگاه های این پارک محوطه کنسرت فضای باز، آب نما، جنگل بابو، جزیره بامبو، باغ مونترال و زمین گلف هستند که هرکدام به نوبه خود بسیار جذاب و دیدنی هستند.

 

اطلاعات سفر به پارک قرن شانگهای چین

  • ساعت بازدید: ۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰
  • توجه: ورود حیوانات به پارک ممنوع است.

گردآوری شده در تحریریه نیل گشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.